تراکتور موزیک | بلاگ

تراکتور موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مرکز خرید وادی در شهر استانبول

اگر تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید حتما خرید کردن یکی از هدفهای شما برای سفر به ترکیه میباشد. بعد از اینکه بلیط هواپیما را خریداری کردید، هتل خود را رزرو کردید و مقاصد گردشگری خود برای بازدید انتخاب کردید، رستورانهای محلی و مدرن را برای نوش جان کردن وعده های خود مشخص کردید قطعا نیاز خواهید داشت تا با برترین مراکز خرید برای تور استانبول آشنا شوید. آژانس گردشگری طاهاگشت در ای مقاله قصد دارد تا به شما کمک کند تا بهترین مال های تور استانبول را بشناسید.

استانبول شهری است که شما می توایند در آن به برترین و به روزترین برندهای جهان در حوزه های مختلف دسترسی داشته  باشید. از لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا انواع برندهای مختلف پوشاک روزمره و رسمی و همینطور بازارهای بزرگ موبایل و لپ تاپ و فعال در حوزه ی تکنولوژی. تور استانبول می تواند فرصت مناسبی باشد تا در تخفیف های متنوع فروشگاه های بزرگ و معتبر استانبول، بهترین خریدها را داشته باشید و قطعا دست پر به خانه برگردید.

مرکز خرید وادی در شهر استانبول

مرکز خرید وادی در سال 2017 در منطقه ی ساریز افتاح شد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین و پر ترافیک ترین مراکز خرید معتبر در این شهر تبدیل شد. وادی تنها یک مرکز خرید ساده نیست و شما می توانید امکانات بسیار زیادی را در این منطقه در دسترس داشته باشید.

111

اگر با تور استانبول همسفر باشید قطعا سری به جنگل بلگراد خواهید زد. خبر خوب اینکه این مرکز خرید بزرگ در نزدیکی این جنگل قرار دارد و شما می توانید چشم انداز سبز این جنگل زیبا را از محوطه ی اصلی این مرکز خرید ببینید. در مرکز خرید وادی می توانید به تنوع بسیار زیادی از برندهای روز دنیا مانند ورساچی، دیور، زارا، دولچه گابانا، جین ماوی و پنتی دسترسی داشته باشید و محصولات مورد نظر خود را با بهترین قیمت ها پیدا کنید.

علاوه بر دو بخش بسیار مهم دیگر هم در این مجموعه در دسترس هستند. فود کورت مجموعه وادی که غذاهای متنوع و رنگارنگ ترکی و محلی را در کنار بهترین غذاهای بین المللی برای گردشگران محیا می کند و همینطور شهرک وادی که 8 سوپر برج لوکس و همینطور امکاناتی مانند سالن بدنسازی، استخر و سوپرمارکتهای بزرگ را می توانید آنجا پیدا کنید.

منبع

تراکتور موزیک...
ما را در سایت تراکتور موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 459 تاريخ : 5 آبان 1401 ساعت: 14:25

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :